Następna stacja

Miesiąc temu zaczęłam pisać nowy rozdział. Podobno studia to czas, żeby się wyszaleć. Dla mnie to (chyba) czas, żeby dorosnąć, zorganizować się, rozwijać. 


Nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ważne w życiu są impulsy. Czasami świadomie pomijamy znaki i zbiegi okoliczności, które mówią "Zrób to! Teraz albo nigdy!". Samo rozmyślanie nad nimi niepoparte żadnymi działaniami nie ma niestety najmniejszego sensu. A zbyt często na tym właśnie się kończy - na myśleniu, jak będzie od tej pory fajnie, bo na coś się odważymy, na planowaniu w najdrobniejszym szczególe, jak od teraz potoczy się życie. Sztuką jest umieć zacząć działać. A impulsem może być wszystko. Artykuł w gazecie, nowo poznane miejsce, nowo poznani ludzie. Miasto. Budynek. Przedmiot. Zbyt mało czasu poświęcamy na dostrzeganie impulsów. Zbyt mało na realizowanie planów. I jesteśmy zawieszeni gdzieś pomiędzy impulsem, planem, a działaniem nigdy nie podjętym. 

Znajdź swój impuls, planuj i działaj. Nikt nie wygra za Ciebie Twojego życia. Dobij do następnej stacji i wsiadaj w kolejne pociągi. Podróż nigdy się nie kończy. 






Zastanawiałam się, co zrobić, aby ten blog był poczytniejszy. Jak zmienić szatę graficzną, jak go zareklamować, ale na całe szczęście nie zmieniłam jak na razie nic. 
Mam spore doświadczenie z tym, że kiedy zaczynam kombinować zwykle na tym się kończy. Zmienia się wygląd bloga, powstaje jego własna strona na fejsie, a sam blog po kilku nowych wpisach umiera. Nigdy nie będę w tym systematyczna. Tak myślę. I tak ma widocznie być. Jest wiele innych aspektów życia, które wymagają ode mnie regularnego dbania o nie. 
Wiem natomiast jedno. Ja jestem tym blogiem, a ten blog jest mną. Każdy wpis zamieszczony tutaj jest melodią mojej duszy. A ilość obserwatorów nie jest najważniejsza, liczy się ilość wiadomości od moich bliskich (i dalszych też) o treści "kolejny świetny wpis, dziękuję, że to robisz".
A ja dziękuję za takie wiadomości. I bądźcie pewni. Moja dusza na pewno nie przestanie grać. Czasem po prostu długo się stroi. 


Dobrej Nocy! 


Komentarze

Popularne posty