Fotorelacja #3 Wschodów ciąg dalszy

Mnóstwo rzeczy ostatnio zmusza mnie do odpuszczania nowych wpisów, chociaż co kilka dni zaczynam pisać. Mam wrażenie, że już nie umiem. Mimo wszystko, będę jętką. A co mi tam. Ominę to drzewo. Chociaż dzisiaj bardziej fotograficznie, to jeszcze wrócę tu z czymś do czytania.


Jakiś czas temu pisałam o moich ukochanych wschodach, a zbiegiem okoliczności kilka godzin później na mojej tablicy na Facebooku pojawiły się "XV Podgórskie Wschody Słońca". Wiedziałam, że tam będę. Choćby to był dzień najważniejszego egzaminu, choćby migrena nie dawała spokoju. Wiedziałam. 
Pisałam wtedy o tym, że ludzie są światłem, dzisiaj nie dodam już nic więcej. Pokażę tylko, że naprawdę tak jest. 
Zapraszam zatem na b(aaaa)ardzo krótką fotorelację z mojego ulubionego (naprawdę, będę tam co roku) krakowskiego wydarzenia. 






















Komentarze

Popularne posty